Комисията за рекламни стандарти във Великобритания (ASA) определи като "лъжливи" две реклами на френската марка за луксозни кожени стоки Луи Вюитон (филиал на френската компания LVMH), тъй като карали потребителите да смятат, че продуктите й са изцяло ръчно изработени.
Въпросните реклами, публикувани в британската преса, показват как две жени шият на ръка дръжката на ръчна чанта и създават гънките на портфейл. Трима души са се оплакали в Комисията за рекламни стандарти, че тези реклами намекват, че продуктите на Луи Вюитон са изцяло ръчна изработка. Френската марка заяви, че нейните продукти са дело на много опитни занаятчии и че в производството на аксесоарите й са били използвани ръчни шевни машини, за да им придадат по-голяма твърдост и устойчивост. Това е част от "нещата, които човек може да счита за "ръчно изработени" през 21-и век". ASA призна, че способите на производство на Луи Вюитон включват редица ръчни изработки, както и шевни машини, но упрекна марката, че не е могла да уточни в какви пропорции. Поради това рекламите й бяха сметнати за "лъжливи". Комисията забрани ново излъчване на тези реклами.