Модна къща Аристон С представи най-новото си рекламно лице за 2009 година. Лице на лятната колекция as fashion for living е Глория.
Колекцията бе представена от топ моделите на Визаж и Ивет фешън. Тази пролет дизайнерите на as fashion for living бъркат надълбоко в архивите и изтупват от праха големите хитове на 20-те, 60-те, 70-те и 80-те години, естествено поосвежени и много ефектни.
Петте модни теми, които са застъпени в пролетнo-лятната колекция на известната българска марка - Кино, Африка, Сен Тропе, Сакура и Rockn Roll, са на пръв поглед различни, като в същото време забъркват коктейл от много елегантност и стил. Основните цветни посоки в колекцията са Нежност, Енергия, Емоция и Класа. Свежите и енергични миксове от млечно - пастелни тонове, прашни и мъгливи, класическото черно и бяло с драматичен привкус, експлоатираното вече сребърно и златно безспорно ще бъдат цветовете на пролетта и лятото. Неочаквано неоновите цветове се завръщат в гардеробите на всички, които държат да бъдат в крак с актуалното - ярки, крещящи и пресилени. Балансираните комбинации между пастелни и ярки тонове във визиите на as fashion for living са съвършен вариант за по-умерените дами и жените в бизнес средите. Оптически игри от всякакъв тип ще присъстват в десените за пролетта и лятото.