Трета поредна година младият и безкрайно талантлив дизайнер Рикардо Тиши очарова публиката с дръзките си идеи, след като дори корифеи като Аlexander McQueen, John Galliano и Julien McDonald не успяха да защитят толкова успешно блясъка и славата на модна къща Givenchy.
Есенната колекция на 31-годишния италианец, работил с Puma и Missoni, вдъхновява модната индустрия и дори поп-кралицата Мадона избра Givenchy за световното си турне "Sticky and Sweet". Новата колекция на Рикардо Тиши за модна къща Givenchy е инспирирана от изобилието на барока и религиозните символи на това време.
Оттам идва заигравката със сложно скулпурираните облекла - ризи с жабо, набори, плисета и високи яки. Като ревностен католик дизайнерът не пести кръстове, както в десените, така и в аксесоарите. В същото време не се притеснява от съчетаването на прозрачната материя със свещения християнски символ.
Като материи голямо присъствие имат лак, кова и дантелата, без която явно тази есен няма да мине подобаващо.Високата талия също е основна част от колекцията, като всички панталони са много тесни. Рикардо залага на кожата и чистия памук като основна материя.
Жакетите са силно стегнати, част от тях са решени в бяло. Интересни са семплите структури и изчистените линии, като в добавка към тях са прибавени футуристични форми. Ботите са без пръсти - един от най-модерните видове обувки за сезона. Лакът присъства и тук.
Сандалите се носят с чорап, а моделите разходиха новата колекция на високи платформи в златно. Според Givency цветовете за тази есен са черно, графитно, злато, бяло и беж.